25 juuni 2008

Jaanipäev

Minu jaanipäev oli  vägagi rahulik.Käisime maal kus olime koos sõpradega tegime tuld ja sõime. Minu jaanipäev lõppes 00,30 sest siis hakkas tibutama ja ma otsustasin koju tagasi sõita jättes oma mehe telgiga maale kuna ta ise tahtis seda,koju tulles vahtisin tiba telekat ja jäin magama kell 04,00 ärkasin miskipärast ülesse ja helistasin oma musile et uurida akas ta juba sõuab telgiga linna poole aga sõbre ütles et peiulille põik 2  juba norskab ja peiulille põik 1 hakkab ka magama jääma :P. hommikul kui ma silad lahti tegin siis tegin suitsu ja jäin uuesti tukkuma ja ärkasin telefoni helina peale ülesse (15,42) mu mees helistas.Ta teatas et ei saa telgist välja kuna  tossud on läbi ligunenud ,välgumihklit ei ole ,suitsu ei ole ja sõpru ka pole enam läheduses.seega pidin ma minema maale oma mehele tosse viima (26 km) läksingi . Siis käisime Hüüru veskis söömas ja mu mees kandis kohutavalt vastikut parfüümi mille ta nimetas lõkkemetsa tualetvesi :P  sii skui kõht täis siis tulime koju ja jäime lõsutama diivanile kell 17,45 ja meie lõsutamine lõppes hommikul kell 5,30 kui ma avastasin et mul selg kange ja ma olin väsinud magamisest.Elus esimest korda ma tundsin et mul on siiber magamisest kuna ma tõesti ei mäleta millal ma sellise unemaratoni läbisin  :P kohutav! 

Kommentaare ei ole: