15 juuni 2008

Vanaemad kaklevad

Meie Mannil on mõlemad vanaemad ja vanaisad olemas. jaani poolsed elavad viljandis ja on pensionärid ja kodused.Minu vanemad elavad keilas ema käib tööl ja isa on kodus invaliid .Teema siis nüüd selline, et kuna on suvevaheaeg siis kõik tahavad Manni enda juurde nii jaani vanemad kui ka minu vanemad .Siit tekkis probleem .Selge see et me kõik kaitseme on vanemaid mina omi ja jaan omi (hetkel  võin öelda et jann kaitseb minu omi) .Kuna minu ema käib tööl siis tal on kindlaks määratud millas puhkust saab ja hetkel ta puhkab ja tahtis Manni enda juurde nii läkski, et Mann läks keilasse ,aga nüüd probleem jaani ema poolt, miks ikka last tema juurde ei viidud ? Ja nüüd on tige ja vahutab nagu marutaudis rebane, aga miks ta ei saa sellest aru et niigi saab Mann olla viljandis kokku juuni kuus 2 nädalat ,juuli 2 nädalat ja pool augustit ka veel otsa ,aga minu ema peab leppima ainult kahenädalaga ja seda terve suve jooksul. Mul on kohutav jonn Jaani ema suhtes igasugustes asjades ja hetkel on selline tunne et saadan ta üldes pikalt aga tunnistame ka ausalt mida on teha lapsel siin linnas kivi müüride vahel kui on olemas võimalus olla aias,õues ja eemal autodest ja linna kärast? Kuna Jaan kaitses oma ema eest nii mind kui ka minu vanemaid siis nüüd arvati et Jaan on ka paha ja käitus oma emaga halvasti  Halloo   mis moodi tema käitushalvasti  saagu Jaani ema ükskord aru et TA POLE MAAILMANABA  ja poeg on suur mees aga mitte tita ta teeb oma otsuseid nii nagu ta heaks arvab mitte nii nagu emme tahab! ja seal olen ka nüüd mina paha et mina keeravat tema pojakese tema vastu ( siin kohal olgu öeldud et  Jaan ei lase ennast kellelgi kõigutada, sest tema ütleb ja teeb täpselt nii nagu tema tahab ,minul pole siin midagi pistmist emale vastu hakkamisega.Jaan kuulab siis kui tema tahab,  seda ka minuga  ta on ikka vahest suht raske iseloomuga .)Mind on ennast ka imestama pannud, et Jaan on hakanud oma emale vastu ütlema ja seda juba pikka aega tagasi,talle käib närvidele oma ema suhtumine ja pidev halamine ja nüüd siis sai jann ka lõpuks aru ( ma ootasin juba pikka aega millas jaan näeb et ta ema teeb sääsest elevandi ja see aeg saabus) et ta ema teeb oma ja isa olemise nii haledaks et  kui ainult pojake tuleks viljandisse ja teeks kõik asjad ära ja nüüd on ka loomulikult  mängus ka raha !

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Kle, äkki ma saadan oma lapsed niikauaks Viljandisse? siis on neil seal lausa kaks plikat kellega tegeleda...
Ahh.. tead ma olen natuke kade, et sul on koht, kuhu lapsed suveks saata. Minu omad veedavad suve Tallinnas. Lootus muidugi sureb viimasena ja ehk võibolla juhtub ime ja laste issi viib nad paariks päevaks Vormsile, aga ma kahtlens elles väga. Sest jaanipäeva ajal ma neid sinna väga ei luba. siis on ta maani täis ja seda ei pea lapsed mitte pealt nägema.