01 juuni 2008

Hämmastav

Kuni eilseni ma arvasin, et  nii suur tegelane nagu Estonia teatri direktor on mingi ilgelt uhke tegelane, kes elab kohutavalt suures villas kusagil viimsis aga tegelikult see pole absoluutselt nii.Ta on täiesti tavaline lihtne inimene, elab suvilas mis on ümberehitatud aastaringseks elamiseks ,elamine on nii armas,lihtne ja hubane.Ma olin täiesti hämmingus, sest olin terve oma elu arvanud teisiti! Kuna me viibisime eile perega nende kodus ja see päev oli meeldejääv,  mitte kui sellesuhtes et ojeeee  me olime tuntud inimese kodus, vaid just selle pärast, et me olime linnast eemal ,grillisime,mängisime sulgpalli ja muid mänge ja päeva lõpus käisime saunas ja hüppasime basseini(pisike bassein mis on tiba suurem kui lastebassein).Ja meelde jäävaks teeb veel see et seda kõike koos tegime tavaliste inimestega kellega on siiamaani olnud koos tore.Ma tänan selle ilusa ,suvise,teguderohke ja meeldiva seltsonna eest!  

Kommentaare ei ole: