01 juuni 2008

Hommikune äratus

Kuna eile saime koju alles öösel siis magasime täna terve päev perega nii kaua kui saime .Esimene kes silmad lahti tegi oli Marjanne ja siis jätkus tema tegutsemine, sest kui mina ärkasin selle peale et keegi vaatab mind, siis selleks oli mann .Siis tiba pärast äratust tundisn meeldivat tuttavat aroomi,  kohvi , kas tõesti Mann oli teinud kohvi ja palus et ma tuleksin kööki .MA veel unesegane ja siis tipsisingi kööki ja oi oi oi   seal olid laual piibelehed,kohvi,tikuvõileivad ja  muud võileiva materjali  see oli nii armas ! Kuigi ma pole eriti sööja kui ma olen ärganud siis täna ma pidin sööma kuna lapse jaoks oleks tundunud see solvav kui ma poleks söönud sest ta ju nägi nii palju vaeva! sellist armast äratust ei unusta ma arvan et ükski ema!

Kommentaare ei ole: