02 juuni 2008

Puhkus planeeritud :P LAHE

Et siis nagu täna istusime  minu pere ja tädi pojaga kohvitassi taga ja planeerisime puhkust! Nii lahe, nii palju ideid, aga kõik ikkagi ühes kohas ja seda rootsis !Järgmine nädal teeme ära ka broneeringu ja siis jääme ootama pikkisilmi puhkust,mis muidugi venib  kindlasti kohutavalt pikaks ajaks, sest see ju alati nii, et kui midagi ootad siis on tunne et jäädgi ootama .Aga meeletult lahe!!!  Kavatseme külastada ka ootamatul sugulasi kes elavad 489km  stokholmist, ma juba kujutan ette vaimu silmas nende nägusi kui me ukse taga oleme, sest kui ma neid viimati kohtasin siis olin ma 12 aastane ja tädipoeg oli 10 aastane nii et   päris väikesed, aga muidugi on nad meid näinud piltidel sest vanemad suhtlevad aastaid ikka veel kirja teel ! OH ma olen nii ootus ärevuses :P

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Väga lahe!!
Ma tahan kaaaaa!!!!