02 juuni 2008

Maailma peale vihane ?

Ma ei saa aru kuidas mõni inimene saab olla tige maailma peale ?Ma ei saa aru miks peab kohe esmaspäeva hommikul peale puhkust tööle tulles olema tige ja õel ? Ma ei saa aru kuidas inimene ise aru ei saa et see käib paljudele närvidele?Ma ei saa aru miks inimene näeb teistes vigu aga mitte iseendas?  Hommikul peaks olema esimene lause TÕUSE JA SÄRA! See inimene kes on nii kibestunud ja õel  ,nad väsitavad !!! Kas inimene ise aru ei saa, et tal pole sõpru, sest paraku see inimene kellest on jutt ,tal neid pole 2-4 ja see ka kõik, kas ta ise pole mõelnud miks see nii on ? Minu jaoks on sõbrad ja pere väga olulised kellega klatsida,naerda,nutta aga mitte pidevalt teisi arvustada ,ülesse kütta probleemidega ja pidevalt vinguda ja viriseda! Loomulikult on hea kui saad oma muret vahest heale sõbrale kurta, sest jagatud mure on pool muret.Mitte nii ,et  nädalate viisi vahutad ühe ja sama teema ümber ,et alaaa  , mina olen kõik võimas, ma olen jumal ,aga sina kes sa oled mõni tavaline tühine inimese hakatis!Kui aus olla siis ma olen  väga kannatlik inimene ja talun palju aga ka minu joaks hakkab teatud inimese suhtes mõõt täis saama aga kõige kurvem asja juures on see et ma ei oska midagi teha :S  Ma olen lihtsalt juba väsinud!   

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Kannatlike inimeste kannatuse katkemine on väga väga hirmus asi...