22 august 2008

Haigus ja tegemised ei sobi kokku

Hakkan terveks saama


Olen nüüd täpselt nädalaega olnud tõbine,olen mänginud kangelast ja võtnud osa igati toredast suvepäevast,olen käinud viimaseid tööpäevasid palavikuga tööl ja nüüd siis hakkan tasapisi terveks saama. Kusjuures täiesti kohutav on see kui sul on külmetuse pisik sees,aga tahaks ja oleks vaja koristada.Ei jõua ,pole jõudu,natuke tegutsed siis istud kui sauna laval.Kohutav!Ma täiega vihkan haige olla,ma ei taha kui mu laps on haige,ma ei taha kui mu mees on haige,ma ei taha ise haige olla.Ma vihkan sunniviisilist kodus istumist (see ei kehti mehe juures)aga tema puhul ma ei saa magada, kui ta pidevalt köhib,aevastab,nina löristab või higistab.Ma kujutan ette et ma ju ise olen samasugune .:P Täna siis lõpuks suutsin ennast käsile võtta ja teha ära nii mõnegi toimingu,sest homme ju tibule järgi ja ikka ju tahad et kõik oleks tema koju saabumiseks korras.Pesin pesu nii palju et pole enam kuhugi kuivama panna.Triikisin kahe eseme kaupa riideid, sest palav hakkas kohutavalt ja ei jõudnud enam seista,aga triigitud sain lõpuks.Pühkisin tolmud issver kui palju seda oli, kole on kohe sellest kirjutada(ma lohutan ennast sellega et me kõik oleme vahest laisad,see pole muidugi vabandus) Ma tegelikult pole lohakas ainult vahest :P:P Aga tegelt tahtsin ma sellega öelda et hakkan terveks saama, sest tegutsemis taha on tagasi! Juhuuuuu

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Ma ei ole kunagi elus aru saanud inimestest kes ennastületavalt haigest peast tööl käivad. Minu jaoks tähendab haige olemine teki all vaikset soigumist. Sel ajal ei toimu mingit mõttetegevust.
Aga see on hea, et terveks saama hakkad :P
Siis saad uues kohas uue hga alustada :P