25 august 2008

Viimased päevad kodus

Üle homme siis uues kohas! Laps on kodus suve puhkuselt! Täna käisime veel kooli asju ostmas ja ühel heal sõbrannal külas,oli päris meeldiv kuid hämmastav oli mis moodi kohtleb 10 aastane laps oma ema.KOHUTAV! Ma pidin lihtsalt poisi läbi võtma ja seal hulgas valimatult oma sõnu kasutama et laps saaks aru et ema tuleb austada ja mitte vastu plõksida,koju jõudes oli mul natuke paha tunne sees et olin nii sõbranna lapsele öelnud .Helistasin et vabandust paluda,aga ta arvas et tegin talle hoopis teene ja ta lubas oma poisi minu juurde nädalaks saata,sest minu sõnad olid ta tagasi tõmmanud.Samas on seda hea kuulda et sain olla abiks! Ma tean et ei tohiks pahasti tunda kuna sain aidata aga ta pole minu laps ja mul pole õigust talle nii öelda selleks on lapsel oma vanemad aga ma loodan et sõbranna kasutab seda mida ma talle oma kogemustest rääkisin,see ei pruugi muidugi kõiki lapsi aidata aga proovida ju võib .Äkki muudab suhtumit või äkki kontrollib ennast mingi aeg ,asi seegi ju ?


Homme mehega arsti juurde .Mees on nagu väike laps kes kardab arsti ,sest ta pole perearsti ju ei tea kui kaua näinud ja arst pole mu meestki kaua kaua näinud :Jannil nagu tiba piinlik ka minna sest tema jaoks on haige olemine hämming(ta pole nohus köhas )vaid teda piinab kolmiknärvi põletik juba pikemat aega ja kui ta juba ise rääkis et peaks arstile minema siis on asi juba hull.Niisama ta ju sinna ei lähe! MEHED !!!

Kommentaare ei ole: