21 august 2008

Imelik tunne

Nii siis
mis mõtted ja tunded mind hetkel valadavad? Segased !!!  Olin 19 augustil viimast päeva tööl  firmas kus ma veetsin oma 4,4 aastat ja olin üle enamus aja rahul. Miks ma lahkusin? Lahkusin inimese pärast kes tekitas,tekitab pidevalt intriige .Ma olen oma arust väga rahulik ja kannatlik inimene ag aka minu mõõt saab üks kord täis.Ma tundsin et ei suuda enam koos töödata teatud inimesega sest  tema intriigid,emotsioonid,paha meeled ja kõik  lihtsalt  pigistas mu energiast tühjaks.Pidin eemalduma sest kardan muutuda tema suguseks kuigi ma luban et ei saa kunagi sedasi! nüüd ma siis paar päeva kodus ja siis uues kohas tööl ,mida ma seal tegema hakkan ?Mul pole õrna aimugi !? Ma pole kunagi seda tööd teinud ,aga ma arvan et olen piisavalt kiire õppija ja saan väga edukalt hakkama !
Täna ma siin  mõtlesin et  nii imelik on olla  selles mõttes et olen nagu tiba tõbine ja tööl pole ,tunne on nagu ma oleksin haiguslehel  või puhkusel aga mitte seda tunnet pole et ma esmaspäeval tööle ei pea minema .Hinges on ikka tunne et esmaspäeval algab uus töö ädal vanas firmas!  Kurb ju et ma hinges veel vanas kohas kinni sest  sinna ma jätsin meeldivad ülemused,meeldivad sõbrad,meeldivad töökaaslased.Kolmapäevast juba uus töö ,uued tuttavad (huvitav millised nad on ?) uus ülemus (kas sama tore kui vanas firmas)  nii kohutavalt palju asju mis on südames kinni ja seda rikkus ära ainult üks inimene !  Kas ma tegin õige otsuse? Ei tea  samas arvan et tegin kuid samas ma arvan et ei teinud   nii et võta siis kinni mis on õige ja mis vale!

1 kommentaar:

Maria ütles ...

Sind oodatakse alati tagasi :) aga samas leks õige pea püsti lüüa ja edasi sammuda. Kui see koht ei sobi siis vaata kõrgemale ja kaugemale. Sa oled tubli. Saad kõigega hakkama mida vaid tahad. Selliseid inimesi ei ole palju.