21 august 2008

edasi

Mis siis edasi teha ? Polnud meil riideid ega midagi otsustasime et tuleme Tallinnasse ja pakime uuesti asjad ,võtame vajalikud dokumendid ,tühistame reisi ja sõidame tagasi viljandi vara hommikul. Esmaspäeval 14 juuli siis tagasi viljandis juba kell 11.00 pooled asjad korda juba aetud ja suurem virr varr veel ees. Reis sai surmatunnistusega tühistatud ,raha ilusti tagasi samal päeval .Siin tänan ma Tallinki vastutulelikust ja mõistmist!


16 juuli kell 14.00 on matus


Nüüd natuke vingumist ka ! Jaanil on kaks venda ja kaks õde kui paljud neist tundsid huvi mis moodi saab isa maetud ? mitte keegi ! Kui paljud toetasid ema rahaga et isa saaks maetud ? Jaan ja mina ! Se on teema mis ajab mind nii kurjaks et ma pole võimeline enam sellest kirjutama kui seda et oleme Jaaniga kohutavalt solvunud et mitte keegi ei aidanud (õed ja vennad) ei korraldada,ei rahaliselt ,ei söögi tegemisel ühesõnaga mitte milleski ei aidatud! Selge on ju see et isa ei saa matmatta jätte kui ta kaks poega ja kaks tütart ei aita ,siin on jälle Jaan kes kõike peab tegema ! Meie kogutud raha , meie püksirihma kokku tõmbamine endi söögi pealt maksime kinni kogu matuse ja sellega kaasnevad kulud (seal hulgas ka sugulaste söötmine kodus ) . Kas tõesti ei hooli vennad ja õed oma kõige nooremast vennast kas keegi on korraksi küsinud kuidas teie pere hakkama saab ? mitte midagi ! KURB Asi pole enam selles et tahaksime kellegi käest raha saada AGA Pole neist keegi tundnud huvi kuidas isal läheb, pole keegi teda vaatamas käinud,pole keegi aidanud teha nii et emal ja isal oleks parem elada,pole keegi muretsenud et emal ja isal katus läbi ei laseks ,pole keegi muretsenud kuidas ema ja isa talvel maja saaks kütta jne jne jne Ainult kes aitab ,teeb,toob,mõtleb on Jaan (minu mees) Natuke olen ka mina teinud nii palju kui ma olen saanud abiks olla (ma pean ju tiba ka ennast kiitma) OHHh ma nüüd pean paar tundi kirjutamisega vahet sest suutsin ennast ülesse kütta jälle ja nüüd ma nii kuri ja solvund jälle !

Kommentaare ei ole: