28 jaanuar 2009

uuel aastal uue hooga

Seda uut aastat on olnud kuuaega juba samas on tunne et see alles algas (algaski ju ) .minu vana aasta läks ära ilusti vanad asjad said korda ja võisin alustada uut st.vana aasta sees ajasin korda oma isikutunnistuse  ja lõpetasin ära esmased juhiload.Nüüd võin öelda et olen päris lubade omanik.Tegelt on see tunne mitte midagi ütlev ainuke vahe on see et ei pea toppima vahtralehti auto külge ,muud ei midagi. Tegin omale mõned eesmärgid mida ma üritan ellu viia ,aga neist ma  ei räägi sest arvan et selleks on veel liiga vara. Paraku on aeg näidenud, et  oma plaanidest rääkimine ei too head,  sest siis kipuvad need  nihu minema,nii et  jätan on teada ! :P

Olen eelmisest aastast väsinud,tunnen et tahan puhata, sest  puhkust mul ju  praktiliselt eelmine aasta ei olnud ja nüüd on käes aeg kus tunnen et vajan puhkust,vajan aega iseenda jaoks.

Olen ma õnnelik ?  jah  sest Mannil läheb koolis hästi,tervised enam vähem korras,töö olemas ja head sõbrad ka, pigem on neid juurde tulnud  ei saa kutra,kuigi mõni asi võiks ju alati parem olla ,aga nii me kord oleme et me pole kunagi rahul sellega mis meil on .

Olen ma õnnetu ? jah  sest paljud tuttavad on kaotanud töö,paljudel on palkasid vähendatud,kuritegevus on tõusnud ja seda minu kodu ümbruses.
Kas ma kardan ? jah   kardav vargaid kes liiguvad ringi,kardan oma Manni turvalisuse pärast.

Kui kuuled igapäev mis toimub sinu kodu ümbruses siis on iga päevaga ainult suurem tahtmine ära minna ja seda võimalikult kiirest,aga kuhu? Pole ju kindel et seal kuhu ma minna tahaksin seda pole.  

Ikka ma laskun kurbadele  asjadele kuigi ma peaksin õnnelik olema sest mul on keda armastada ja kelle nimel emalõvi olla !  

Kommentaare ei ole: