24 veebruar 2009

Tunnen SINUST kohutvalt puudust


Mäletan SINU naeratus,seda et sa lubasid teha mul asju mida sa teistel ei lubanud.See oli MEIE saladus.Sa ei kujuta ette kuidas ma sinust puudust tunnen,ma tean sa jägid mind  ja käid mul külas,aga sellest on vähe!Unistasin kunagi,et sa näeksid minu last ja seda kuidas mul läheb.Tahaks sulle nii palju rääkida ja nii palju nutta,tahan et sa lohutaksid mind.Tahan et oleksid mu juures ja mind kallistaksid ja paitaks pead kui mul raske on! Tahan süüa sinuga regatti jäätist mida sa mulle peaaegu alati tõid kui sa töölt tulid ja mul oli aega seda süüa 500 m sest mina tulin sulle vastu tee otsale kui sa töölt tulid.Ma näen pidevalt poes  seda jäätist mida sa tõid ja mu käsi ei tõuse seda ostma, sest ei saa seda sinuga koos süüa.Meie viimasest kohutmisest on möödas 23 aastat ja sa ei kujuta ette kuidas ma sinust puudust tunnen.
Vanaema ma vajan sind !
Su haual  põleb küünal,olen vist ainuke kes seal käib.See on ilus, tegin korda,panin lilled ja  mõned küünlad. Haual pole vahepeal keegi käinud, sest võtsin vaasist lilled mis mina sinna viimati viisin.Ma olin küll väike aga ma mäletan sind liiga hästi  ja ma tunnen kohutavalt sinust puudust!!!

Kommentaare ei ole: